هدف از این رشته عبارت است از افزایش توانایی و مهارت افراد در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت، ساختار سازمان، فرایندهای بازاریابی،  شناخت روابط با مشتریان، فروش و خدمات به مشتریان، سازماندهی و تکنیک های مختلف  تصمیم‌گیری  می باشد. در این دوره دانشجویان قادر خواهند شد تا به تجزیه و تحلیل و ارزیابی تخصصی مسائل مدیریتی سازمان ها کمک نمایند. فارغ التحصیلان این رشته با تسلط به مباحث مربوط به بازار، مشتریان و تدوین استراتژی های سازمانی زمینه لازم جهت استخدام در سازمان های تجاری را دارند. ضمنا دانشجویان این رشته با توجه به شناخت لازم از نحوه ایجاد کسب و کار موفق از قابلیت زیادی برای موفقیت در حیطه کارآفرینی برخوردارند.

 

دانلود سرفصل رشته ( کارشناسی ارشد )

چارت دروس